Guraso Elkartea

San Gabriel HLHI eskola publikoko Ikasleen Guraso Elkartea (IGE) 70.eko hamarkadan sortu zen hurrengo helburuak aurrera eramateko asmoz:

• Gurasoei beren seme-alaben heziketarekin zerikusia duten alderdi guztiei buruzko aholkua, sostengua eta laguntza ematea.
  • Ikastetxeari hezkuntza jardueretan laguntzea.
  • Gurasoek ikastetxearen kudeaketan parte har dezaten bultzatzea.
  • Guraso eta ikasleentzat prestakuntza jarduera osagarriak antolatzea.

Honetarako, bi urtetik behin aukeratzen dugu Zuzendaritza Batzordea. Egun, hurrengo pertsonek osatzen dute:

Lehendakaria: Itziar Castillo

Lehendakariordea: Maider Ayala

Idazkaria : Gabriel Hidalgo

Diruzaina: Ana Belén Exposito

Batzordekideak: Verónica Suarez

Maitane Larrauri

Violeta Peña

Vanessa Martínez

Harremanetarako

Posta elektronikoa: ampagabitxu@gmail.com

Bilera eguna: Ostegunetan 15:30 – 16:30 IGEko gelan.

Ikasleendako eskolaz kanpoko ekintzak

Ikasturte honetarako antolatutako eskolaz kanpoko ekintza: Multikirola, Heziki, eskulanak ingeleraz eta dantza modernoa dira.

Harrera zerbitzua

Gizartearen premiei erantzuteko asmoz, Guraso Elkartearen ardurapean, harrera zerbitzua zabalik dago goizean, 08:00etatik 09:00etara eskolako liburutegian kokatzen delarik.

Zerbitzuaren baldintza orokorrak hurrengoak dira:

• Harrera zerbitzuaren hileko kostua ikasleko XX€koa da.
  • Egun solteen kostua XX€koa da, bi egun lehenago Zuzendaritzan edo AMPAri abisua emonez izana eman dezakezu.
  • Harrera zerbitzuko arduradunarekin harremanetan jartzeko: edo batzordekideren batekin.

Harrera zerbitzuko arduradunarekin harremanetan jartzeko: ampagabitxu@gmail.com

Kuota

Ikasturteko kuota 15€ familiakoa da. Kuotak, aurreko ekimenak aurrera eramaten laguntzeaz gain, elkarteak eskaintzen dituen zerbitzu ezberdinetan eta ekintzetan deskontuak ematen ditu.

BIGE

Gure elkartea Bizkaiko Ikasleen Gurasoen Federazioko kidea da. Hainbat informazio interesgarri aurkitu daiteke, besteak beste guraso elkarteen funtzionamendua ulertzen laguntzen duen gida: