Euskaraz hitz eta jolas

• by

Eskolan EUSKARAZ HITZ ETA JOLAS ekintza burutzen ari gara aurten ere. Hamabostero jolas desberdinak proposatzen dira eta ume bakoitza saiatu behar da jolas guztien erantzuna lortzen. Horiek paper batean idatzi eta eskolako sarreran dagoen kutxan sartu behar dira. Hamabostaldi bakoitzean, asmatzen duten ume guztietatik zozketa egingo da eta bi irabazle egongo dira.

Orain, etxean ere jolasteko aukera izango duzue. Lagundu zuen seme-alabak erantzunak topatzen eta eskolara eramaten eta zergatik ez, zuen arteko lehiaketa ere egin ahal duzue. Asko ikasiko dute eta gainera familian une politak pasatuko dituzue. ANIMA ZAITEZTE PARTE HARTZERA!!!!

Jolasteko, hamabostaldi bakoitzean jolas berriak agertuko dira hemen webgunean bertan. Dagokion hamabostaldia bilatu eta martxan jarri. Ea nor den etxeko azkarrena!!!!