Haur Hezkuntza

Ordutegi zabala eta malgua

Irakasleria konprometitua eta etengabeko formazioan

Pedagogi sistema berritzailea:

• Ikasle bakoitzari egokitutako eskolatzea.
  • Seguritate fisiko eta emozionala ziurtatzen duen giroa eskaintzen zaio haurrari, komunikazioari garrantzia emanez.
  • Giza trebetasunen eta emozioen trataeran oinarritutako hezkuntza.
  • Ingurune sozial eta naturalarekin lotura zuzena.
  • Haurrek osotasunari eutsiz jokatzen dutenez marko global bat sortzea da betebeharra. Dakarten esperientziak, interesatzen zaizkienak… abiapuntua izango dira ikaskuntza esanguratsua aurrera eramateko.
  • Haurrak ekintzaren bitartez ezagupena eraikitzen duenez, ekintzak ere lehentasuna izango du marko hezitzaile honetan.
  • Proeiktuka lan egiteko metodologia. Ikasgela bakoitzean txoko eta material ezberdina eskainiz, libreki aritzeko aukera, ikasleen arteko interakzioak bultzatu  eta manipulazio, joko eta esperimentazioaren bitartez, haurrak beraien burua eta inguruan duten errealitatea ezagutzeko aukera.

Euskara: Egindako gustura eginez gero, ondo pasatuz, hizkuntzarekin lotura afektiboa lortzen da inkontzienteki. Horren ondorioz, haurra hizkuntza hori ikasteko motibatu egiten da, erabileraren bidez ezagutza ere handituz. Hizkuntza era komunikatiboan landuko da, errekurtsoak irakatsiz, besteekin hizkuntza horretan jardun dadin.

Familia: Bakoitzaren familietako giroa ezagutuz, hezkuntza interbentzioa haurrentzako esanguratsua izango da. Hau lortzeko eskola eta familien arteko harremana estua izango da, haurren garapen integralean aktiboki parte hartuz (haurraren lehen eskolaratzea, informazioa elkartrukatzea)  eta gurasoengan eskolarekiko konfiantza sortuz.